Biologische Olijfolie
Van €3.464 naar € 300.632
Wat hebben we toch een ongelooflijk mooi resultaat behaald voor dit product in slechts 1,5 jaar tijd. Na maanden van teleurstellende advertentieresultaten met hun vorige partner leek het een bijna onmogelijke taak. Gelukkig kijken wij altijd eerst in het Advertentieaccount, voordat we gaan samenwerken. En daar zagen wij iets verontrustend! Een E-commerce store die leadgeneratiecampagnes als hoofdstrategie gebruikte. Leuk als aanvulling, maar niet als hoofdstrategie.
Conversiestrategie
De eerste aanpassing die we meteen wilden doorvoeren, was een complete ommezwaai. OP dat moment waren er 103 aankopen gedaan met een conversiewaarde van €3.464,33 en een ROAS van 0.64. Niet best. We analyseerden ook gelijk welk beeldmateriaal het beste werkte, en zo kwamen we al een eind.
Binnen slechts 1 jaar tijd hebben we een ongelofelijk groeie weten te realiseren. Dit merk transformeerde van verliesgevende resultaten naar super winstgevende resultaten en staat de teller inmiddels al ruim over de €300.000 aan advertentieomzet.
Ook op zoek naar een omzet groei?
Get in touch!CONVERSIEWAARDE
€301.829
ROAS
3.61
GEM. ORDERWAARDE
€39
AANKOPEN
7578
Het Resultaat
Startend met Facebook & Instagram Advertising hebben we steeds een extra kanaal bij deze klant kunnen toevoegen om overal consistent winstgevend te blijven. Uiteindelijk hebben wij ook Pinterest Advertising toegevoegd en werd er via Google Advertising het laag hanged fruit geconverteerd.
District Social doneert altijd een gedeelte van onze winst aan de volgende doelen